Zákaznické Zkušenosti Designu v Softwarovém Průmyslu - Specifický Případ Společnosti X – Mirjam Čibukčić
Mirjam Čibukčić
Master's thesis
Zákaznické Zkušenosti Designu v Softwarovém Průmyslu - Specifický Případ Společnosti X
CX Design in a Software Industry
Abstract:
Tato práce je založena na myšlence zákaznických zkušeností v softwarovém průmyslu. Zákaznická zkušenost se dnes stává jedním z nejznámějších zaměření společnosti. První část výzkumu bude věnována teoretickému přehledu na následující témata: historie a definice CX, emoční a psychologická stránka CX, technologický vývoj CX a velká data; Definice a srovnání CRM, CEM, CVM, mapování cest a NPS. Druhá část …moreAbstract:
This thesis is based on the idea of customer experience in the software industry. Customer experience is becoming one of the most famous focuses of the companies now days. The first part of the research will be dedicated to the theoretical review on the following topics: history and definition of CX, Emotional and psychological side of CX, technological evolution of CX and big data; CRM, CEM , CVM …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 1. 2020
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81653
Thesis defence
- Date of defence: 17. 9. 2020
- Supervisor: Tomáš Ryška
- Reader: Tomáš Nadrchal
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČIBUKČI$\backslash$'C, Mirjam. \textit{Zákaznické Zkušenosti Designu v~Softwarovém Průmyslu - Specifický Případ Společnosti X}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2020. Available from: https://theses.cz/id/uf9jak/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81653
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane