Mirjam Čibukčić

Master's thesis

Zákaznické Zkušenosti Designu v Softwarovém Průmyslu - Specifický Případ Společnosti X

CX Design in a Software Industry
Abstract:
Tato práce je založena na myšlence zákaznických zkušeností v softwarovém průmyslu. Zákaznická zkušenost se dnes stává jedním z nejznámějších zaměření společnosti. První část výzkumu bude věnována teoretickému přehledu na následující témata: historie a definice CX, emoční a psychologická stránka CX, technologický vývoj CX a velká data; Definice a srovnání CRM, CEM, CVM, mapování cest a NPS. Druhá část …more
Abstract:
This thesis is based on the idea of customer experience in the software industry. Customer experience is becoming one of the most famous focuses of the companies now days. The first part of the research will be dedicated to the theoretical review on the following topics: history and definition of CX, Emotional and psychological side of CX, technological evolution of CX and big data; CRM, CEM , CVM …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 1. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 9. 2020
  • Supervisor: Tomáš Ryška
  • Reader: Tomáš Nadrchal

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81653