Efektivita Montessori pedagogiky a význam používaných speciálních pomůcek u žáků se specifickými poruchami učení – Bc. Kateřina Juklová
Bc. Kateřina Juklová
Master's thesis
Efektivita Montessori pedagogiky a význam používaných speciálních pomůcek u žáků se specifickými poruchami učení
Efficiency of Montessori pedagogy and sense of special aids used for pupils with specific learning disabilities
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na téma efektivity Montessori pedagogiky a význam speciálních pomůcek užívaných u žáků se specifickými poruchami učení. Práce je členěna na tři teoretické kapitoly, z nichž každá obsahuje čtyři podkapitoly. První kapitola se zabývá vymezením pojmu specifických poruch učení, etiologií SPU, legislativním vymezením vzdělávání žáků se SPU a osobností žáka mladšího školního věku …viacAbstract:
The diploma thesis is focused on efficiency of Montessori pedagogy and sense of special aids for pupils with specific learning disabilities. The thesis is divided into three theoretical chapters, each of them includes four subheads. The first chapter deals with definition of specific learning disabilities, etiology of SLD, legislative framework of education and personality of young pupil. In the second …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rjvky/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
- Vedúci: PhDr. Mgr. Alena Sedláčková, DiS.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JUKLOVÁ, Kateřina. \textit{Efektivita Montessori pedagogiky a význam používaných speciálních pomůcek u žáků se specifickými poruchami učení}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/ugbxwk/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Učitelství francouzského jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
Petra Mikulčíková -
Teaching English to Students with Specific Learning Needs
Michaela Kubešová -
Evaluation of Pupils with Specific Learning Difficulties in English Langugage Teaching
Marie Vlková -
Evaluation of English Language Learners with Specific Learning Disabilities in Inclusive School
Barbora Vodičková -
Assessing learners with specific learning differences in English language lessons
Simona Jelínková -
Teaching vocabulary to learners with specific learning difficulties
Kristýna Bromová -
Online Language Learning for Students with Specific Learning Difficulties
Alena Večeřová