Bc. Věra Chalupová

Diplomová práce

Marketing a Národní ústav lidové kultury ve Strážnici

Marketing and the National Institute of Folk Culture in Strážnice
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu a možnostmi jeho využití v praxi Národního ústavu lidové kultury ve Strážnici. První kapitola je věnována historii i současnosti ústavu a jeho poslání. K definici marketingu je přistoupeno se zaměřením na neziskové organizace. Kapitoly věnované základním pojmům a nástrojům marketingu jsou uvedeny teoretickou částí, na kterou navazuje jejich aplikace …více
Abstract:
The dissertation deals with marketing and its possible use within the practice of the National Institute of Folk Culture in Strážnice. The first chapter is devoted to the past and the present of the Institute and its mission. The marketing definition is focused on not-profit making associations. The chapters dealing with basic concepts and marketing instruments are introduced by the theoretical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Pavel Holman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Historické vědy / Muzeologie