Marketing a Národní ústav lidové kultury ve Strážnici – Bc. Věra Chalupová
Bc. Věra Chalupová
Diplomová práce
Marketing a Národní ústav lidové kultury ve Strážnici
Marketing and the National Institute of Folk Culture in Strážnice
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu a možnostmi jeho využití v praxi Národního ústavu lidové kultury ve Strážnici. První kapitola je věnována historii i současnosti ústavu a jeho poslání. K definici marketingu je přistoupeno se zaměřením na neziskové organizace. Kapitoly věnované základním pojmům a nástrojům marketingu jsou uvedeny teoretickou částí, na kterou navazuje jejich aplikace …víceAbstract:
The dissertation deals with marketing and its possible use within the practice of the National Institute of Folk Culture in Strážnice. The first chapter is devoted to the past and the present of the Institute and its mission. The marketing definition is focused on not-profit making associations. The chapters dealing with basic concepts and marketing instruments are introduced by the theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l87zq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2010
- Vedoucí: Mgr. Pavel Holman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Historické vědy / Muzeologie
Práce na příbuzné téma
-
Cyber Security Framework National Institute of Standards and Technology
Václav Buřil -
Marketingový plán Národního ústavu lidové kultury ve Strážnici
Adéla Lukšíková -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Management a marketing neziskové organizace BK Frýdek Místek
Tereza Vojkovská -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Roman Kadlec -
Marketing neziskové organizace
Kornelie Holá -
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová