Marketing a Národní ústav lidové kultury ve Strážnici – Bc. Věra Chalupová
Bc. Věra Chalupová
Master's thesis
Marketing a Národní ústav lidové kultury ve Strážnici
Marketing and the National Institute of Folk Culture in Strážnice
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu a možnostmi jeho využití v praxi Národního ústavu lidové kultury ve Strážnici. První kapitola je věnována historii i současnosti ústavu a jeho poslání. K definici marketingu je přistoupeno se zaměřením na neziskové organizace. Kapitoly věnované základním pojmům a nástrojům marketingu jsou uvedeny teoretickou částí, na kterou navazuje jejich aplikace …moreAbstract:
The dissertation deals with marketing and its possible use within the practice of the National Institute of Folk Culture in Strážnice. The first chapter is devoted to the past and the present of the Institute and its mission. The marketing definition is focused on not-profit making associations. The chapters dealing with basic concepts and marketing instruments are introduced by the theoretical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/l87zq/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 9. 2010
- Supervisor: Mgr. Pavel Holman
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Historical Sciences / Museology
Theses on a related topic
-
Cyber Security Framework National Institute of Standards and Technology
Václav Buřil -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Management a marketing neziskové organizace BK Frýdek Místek
Tereza Vojkovská -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Roman Kadlec -
Marketing neziskové organizace
Kornelie Holá -
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Marketing neziskové organizace VietUp
Anna Nguyenová