Bc. Klára Haunerová

Master's thesis

Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech: Fashion Marketing

Specifics of integrated marketing communications in selected industries: Fashion Marketing
Abstract:
Práce se zabývá specifikou integrované marketingové komunikace v tzv. fashion businessu. Vychází z obecného rámce struktury marketingových komunikací, marketingového mixu a marketingového komunikačního mixu, jeho nástrojů, aktivit a technik s tím, že do něj implementuje specifika sledovaného oboru. Ty potom aplikuje na popis konkrétních marketingových aktivit, které dokládá relevantními kazuistikami …more
Abstract:
The work is about the specifics of integrated marketing communications in the fashion business. Based on the general framework of the structure of marketing communications, marketing mix and marketing communication mix and its tools, activities and techniques that it implements the specifics of the reference field. They then applied to the description of the specific marketing activities, which illustrates …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní