Média a moc v kontextu manipulace mas vládnoucími elitami a politickými centry moci v Evropě 20. století – Bc. Lucie Pavlíčková
Bc. Lucie Pavlíčková
Master's thesis
Média a moc v kontextu manipulace mas vládnoucími elitami a politickými centry moci v Evropě 20. století
Media and power in the context of mass manipulation by ruling elites and political power centre in Europe during 20th century
Abstract:
Práce Média a moc v kontextu manipulace mas vládnoucími elitami a politických center moci v Evropě 20. století vznikla za účelem nalézt paralely mezi nacistickou propagandou a moderním politickým marketingem v širším historickém, politickém, sociologickém a ekonomickém kontextu. V práci bylo použito kompilace sekundárních zdrojů a komparace takto získaných zjištění. Takto získaný obecný rámec může …moreAbstract:
The thesis Media and power in the context of mass manipulation by ruling elites and political power centre in Europe during 20th century was created to find some parallels between Nazi propaganda and modern political management in wider historical, political, sociological and economical context. The thesis utilized secondary resources compilation and comparison of findings gained this way. Such a general …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/r529s/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2014
- Supervisor: prof. MgA. Jiří Svoboda
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAVLÍČKOVÁ, Lucie. \textit{Média a moc v kontextu manipulace mas vládnoucími elitami a politickými centry moci v Evropě 20. století}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2014. Available from: https://theses.cz/id/ul5uxg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (Problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Jan Štefina -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Anna Shumeiko -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Jana Bezačínská -
Sociální funkce marketingové komunikace
Anastasiya Tretyakova -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Eva Prokešová -
Manipulace v marketingové komunikaci
Denisa BURIANOVÁ -
Manipulace v marketingu cílená na generaci Y a Z
Kateřina Kukulová