Jaroslav Špička

Bachelor's thesis

Marketingový mix vybrané střední odborné školy

Marketing mix selected secondary schools
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a aplikaci marketingo-vého mixu ve vybrané střední odborné škole. V dnešním dynamickém vzdě-lávacím prostředí střední školy čelí výzvám, které vyžadují inovativní přístu-py k marketingu a komunikaci. V teoretické části práce jsou představeny klí-čové koncepty a teorie marketingu v neziskovém sektoru, s důrazem na je-jich aplikaci v prostředí školství. Praktická …more
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on the analysis and application of the marketing mix in a selected vocational high school. In today's dynamic edu-cational environment, high schools face challenges that require innovative approaches to marketing and communication. The theoretical part of the thesis introduces key concepts and theories of marketing in the nonprofit sector, with an emphasis on their application …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2024
  • Supervisor: doc. Mgr. Petr Adamec, Ph.D. MBA
  • Reader: Peter Marinič, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání

Mendel University in Brno

Institute of Lifelong Learning

Bachelor programme:
Teaching of practical subjects and vocational training