Marketingový mix vybrané střední odborné školy – Jaroslav Špička
Jaroslav Špička
Bachelor's thesis
Marketingový mix vybrané střední odborné školy
Marketing mix selected secondary schools
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a aplikaci marketingo-vého mixu ve vybrané střední odborné škole. V dnešním dynamickém vzdě-lávacím prostředí střední školy čelí výzvám, které vyžadují inovativní přístu-py k marketingu a komunikaci. V teoretické části práce jsou představeny klí-čové koncepty a teorie marketingu v neziskovém sektoru, s důrazem na je-jich aplikaci v prostředí školství. Praktická …moreAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the analysis and application of the marketing mix in a selected vocational high school. In today's dynamic edu-cational environment, high schools face challenges that require innovative approaches to marketing and communication. The theoretical part of the thesis introduces key concepts and theories of marketing in the nonprofit sector, with an emphasis on their application …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2024
- Supervisor: doc. Mgr. Petr Adamec, Ph.D. MBA
- Reader: Peter Marinič, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institute of Lifelong LearningBachelor programme:
Teaching of practical subjects and vocational training
Theses on a related topic
-
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Marketing neziskové organizace Tichý svět – chráněná pracoviště, o. p. s.
Leoš Mačák -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Marketing neziskové organizace
Kornelie Holá -
Management a marketing neziskové organizace BK Frýdek Místek
Tereza Vojkovská -
Marketing vybrané neziskové organizace
Natálie Brustmannová -
Marketing neziskové organizace VietUp
Anna Nguyenová