Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání ve zdravotnictví – Kateřina Masárová
Kateřina Masárová
Master's thesis
Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání ve zdravotnictví
Possibilities of using social networks to support business in the healthcare sector
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou využívání sociálních sítí v sektoru zdravotnictví v České republice. Jejím cílem je zanalyzovat současný stav využívání sociálních sítí mamografickými centry, a na základě zjištěného stavu určit doporučení, jak komunikaci a aktivity v tomto prostředí lépe využívat pro podporu podnikání. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. V první je poskytnut teoretický základ …moreAbstract:
The master thesis deals with the problem of using social networks in the healthcare sector of the Czech Republic. Its aim is to analyze the current state of the use of social networks by mammography centers, and according to the results of the analysis to define a set of recommendations on how to effectively communicate and use social networks in order to support a business. The thesis is divided into …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 9. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45062
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2015
- Supervisor: Zdeněk Molnár
- Reader: Tomáš Feige
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45062
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Theses on a related topic
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a formy propagace na internetu
Tomáš VOGELTANZ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová