Zdeněk Linc
Bachelor's thesis
Nová marketingová média
new marketing media
Abstract:
Práce se zabývá novými marketingovými médii, která kategorizuje a hodnotí. Hodnotí jejich efektivitu a vnik do osobního nebo veřejného prostoru. Práce ukazuje použití nových marketingových médií na konkrétních příkladech. Jejich použití v marketingové komunikaci ilustruje na příkladu knihkupectví a vinotéky.Abstract:
The work is dealing with new marketing media, which are categorised and valuated. Assess their effectiveness and impact into public and personal space. The work shows the use of new marketing media on specific examples. New marketing media use is illustrated by the example bookstore and wine shop.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/13682
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2009
- Supervisor: Ondřej Pešek
- Reader: Radan Kukal
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/13682
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
The role of New Media in a modern Marketing Communication
Anar Kabdylova -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu
Olubukola Dona Sammy -
Social Media jako součást marketingové strategie
Maksim Bataev