Zdeněk Linc
Bakalářská práce
Nová marketingová média
new marketing media
Anotace:
Práce se zabývá novými marketingovými médii, která kategorizuje a hodnotí. Hodnotí jejich efektivitu a vnik do osobního nebo veřejného prostoru. Práce ukazuje použití nových marketingových médií na konkrétních příkladech. Jejich použití v marketingové komunikaci ilustruje na příkladu knihkupectví a vinotéky.Abstract:
The work is dealing with new marketing media, which are categorised and valuated. Assess their effectiveness and impact into public and personal space. The work shows the use of new marketing media on specific examples. New marketing media use is illustrated by the example bookstore and wine shop.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/13682
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Radan Kukal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/13682
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
The role of New Media in a modern Marketing Communication
Anar Kabdylova -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu
Olubukola Dona Sammy -
Social Media jako součást marketingové strategie
Maksim Bataev