Analýza využití mobilní komerce – Bc. Tomáš Fridrich
Bc. Tomáš Fridrich
Diplomová práce
Analýza využití mobilní komerce
Analysis of mobile commerce usage
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Analýza využití mobilní komerce“ je rozbor stavu mobilní komerce v České republice s přihlédnutím k oblasti mobilního marketingu. První část je věnována definici a popisu nástrojů mobilní komerce. Dále obsahuje analýzu stavu mobilní komerce v Evropě a České republice. Ve druhé části se zaměřuji na podnik Klimatex, u nějž provádím analýzu zaměřenou na současný marketing a …víceAbstract:
Subject of the submitted thesis: “Analysis of Mobile Commerce Usage” is study of situation in mobile commerce in the Czech Republic with emphasis on mobile marketing. The first part is dedicated to definition and description of instruments of mobile commerce and its condition in the Czech Republic. Further it contains analysis of mobile commerce in Europe and Czech republic. The second part is devoted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/az2ta/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 12. 2008
- Vedoucí: Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Ivana Knapová -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Guerilla marketing- analýza praktického příkladu
Martin Běhůnek -
Business intelligence models for capturing and analysis of enterprise marketing data
Dita Přikrylová -
Marketing Analysis of SEO for a Hotel Browser
Zuzana Deptová -
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová