Ilona Thomasová

Bakalářská práce

Strategická analýza podniku Marks and Spencer Czech Republic, a.s.

Strategic analysis of the company Marks and Spencer Czech Republic, a.s.
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je na základě výstupů strategické analýzy identifikovat jednotlivé vlivy působící na podnik a následně vyhodnotit jejich dopad. Bakalářská práce je tradičně rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou popsány jednotlivé metody, které jsou následně v praktické části aplikovány na konkrétní společnost a příslušné odvětví. Mezi vybrané nástroje strategické analýzy, …více
Abstract:
The main goal of this bachelor's thesis is to identify, over the outputs of strategic analysis, the individual influences which affecting the company and then evaluate their impact. The bachelor thesis is traditionally divided into two parts. The theoretical part describes the various methods, which are then applied in the practical part to a specific company and the industry. Among the selected tools …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
  • Vedoucí: Petr Boukal
  • Oponent: Josef Krause

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83840