Strategická analýza podniku Marks and Spencer Czech Republic, a.s. – Ilona Thomasová
Ilona Thomasová
Bakalářská práce
Strategická analýza podniku Marks and Spencer Czech Republic, a.s.
Strategic analysis of the company Marks and Spencer Czech Republic, a.s.
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je na základě výstupů strategické analýzy identifikovat jednotlivé vlivy působící na podnik a následně vyhodnotit jejich dopad. Bakalářská práce je tradičně rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou popsány jednotlivé metody, které jsou následně v praktické části aplikovány na konkrétní společnost a příslušné odvětví. Mezi vybrané nástroje strategické analýzy, …víceAbstract:
The main goal of this bachelor's thesis is to identify, over the outputs of strategic analysis, the individual influences which affecting the company and then evaluate their impact. The bachelor thesis is traditionally divided into two parts. The theoretical part describes the various methods, which are then applied in the practical part to a specific company and the industry. Among the selected tools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83840
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: Petr Boukal
- Oponent: Josef Krause
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83840
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova