Strategie ve výuce hudební výchovy u žáků se zrakovým postižením – Bc. Dana Matušková
Bc. Dana Matušková
Bakalářská práce
Strategie ve výuce hudební výchovy u žáků se zrakovým postižením
Strategy in the musical education of students with visual disabilities.
Anotace:
Bakalářská práce na téma „Strategie ve výuce hudební výchovy pro žáky se zrakovým postižením“ popisuje specifika zrakového postižení a možnosti vzdělávání žáků s tímto postižením. Zaměřuje se na hudební výchovu z hlediska metodiky, vlivu na rozvoj žáků a úskalí při výběru hudebního nástroje. Praktická část se zabývá metodami práce učitelů hudební výchovy při výuce žáků se zrakovým postižením.Abstract:
The bachelor thesis „Strategies for teaching Music to visually impaired pupils“ describes specifics of visual impairments and possibilities of education for pupils with this disability. It focuses on Music education from the point of view of metodology, influence on pupils´ development and problems in choosing a musical instrument. The practical part deals with methods and ways of work which Music …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wiwha/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Zita Nováková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Martin Vrubel, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Student se zrakovým postižením na VŠ a jeho postavení mezi intaktními studenty v kolektivu
Jana INDRÁKOVÁ -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Spokojenost žáků se sluchovým postižením se studiem na střední škole
Jana Stadlerová -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SŠ se zaměřením na sluchová postižení
Veronika Pfeiferová -
Podpora učitelů při inkluzi žáků se sluchovým postižením
Vendula Kostincová -
Učíme se žít – prevence zátěže a stresu u žáků se sluchovým postižením na základě autentických modelových situací
Marie Mištová -
Přístup učitelů k žákům se zrakovým postižením v běžné třídě
Kateřina Setničková -
Teaching English to Blind Students: Methods, Problems and Suitable Strategies
Kristýna Vrbíková