Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež – Bc. Veronika Jágrová
Bc. Veronika Jágrová
Bachelor's thesis
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Means of marketing communication for selected target audience-children and youth
Abstract:
V mé práci bych se chtěla zaměřit na děti a mládež využívajících sociálních sítí. Přesněji marketing na sociálních sítích. Používání sociálních sítí ve firmě je velmi mocný nástroj marketingu. Dnešní mládež je v marketingu především ovlivněna tzv. influencery, kteří se prezentují na sociálních sítích a převážně na YouTube. V teoretické části se budu zabývat marketingem jako takovým a jeho nástroji …moreAbstract:
In my work, I would like to focus on children and young people using social networks. More specifically, marketing on social networks. Using social networks in a company is a very powerful tool of marketing. Today's youth are primarily influenced in marketing by so-called influencers who present themselves on social networks and predominantly on YouTube. In the theoretical section, I will deal with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 10. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/t4xr7/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2021
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JÁGROVÁ, Veronika. \textit{Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2020. Available from: https://theses.cz/id/uqt7d5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout