Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež – Bc. Veronika Jágrová
Bc. Veronika Jágrová
Bachelor's thesis
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Means of marketing communication for selected target audience-children and youth
Anotácia:
V mé práci bych se chtěla zaměřit na děti a mládež využívajících sociálních sítí. Přesněji marketing na sociálních sítích. Používání sociálních sítí ve firmě je velmi mocný nástroj marketingu. Dnešní mládež je v marketingu především ovlivněna tzv. influencery, kteří se prezentují na sociálních sítích a převážně na YouTube. V teoretické části se budu zabývat marketingem jako takovým a jeho nástroji …viacAbstract:
In my work, I would like to focus on children and young people using social networks. More specifically, marketing on social networks. Using social networks in a company is a very powerful tool of marketing. Today's youth are primarily influenced in marketing by so-called influencers who present themselves on social networks and predominantly on YouTube. In the theoretical section, I will deal with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 10. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t4xr7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedúci: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout