Prostředky marketingové komunikace pro seniory – Bc. Jitka Klímová
Bc. Jitka Klímová
Bakalářská práce
Prostředky marketingové komunikace pro seniory
Means of Marketing Communications for Seniors
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje marketingovému zacílení na seniory, analýze segmentu seniorů, jejich spotřebitelským a hodnotovým orientacím, působení reklamních komunikačních prostředků na seniory, jejich postojem k reklamě a nákupnímu chování. Téma je aktuální v souvislosti s rostoucím významem skupiny seniorů. Průměrný věk se zvyšuje a senioři se stávají silnou atraktivní skupinou pro marketing, a tím …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the target marketing of seniors, the senior segment analysis, their consumer and priority orientations. It also aims at the effects of the advertising communication tools on the elderly, their attitudes to advertising. It studies their buying habits. The theme is highly topical as the importance of the senior group has become crucial. The life expectancy increases and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rw2v3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Mgr. Pavel Nohava, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev