Bc. Jitka Klímová

Bakalářská práce

Prostředky marketingové komunikace pro seniory

Means of Marketing Communications for Seniors
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje marketingovému zacílení na seniory, analýze segmentu seniorů, jejich spotřebitelským a hodnotovým orientacím, působení reklamních komunikačních prostředků na seniory, jejich postojem k reklamě a nákupnímu chování. Téma je aktuální v souvislosti s rostoucím významem skupiny seniorů. Průměrný věk se zvyšuje a senioři se stávají silnou atraktivní skupinou pro marketing, a tím …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the target marketing of seniors, the senior segment analysis, their consumer and priority orientations. It also aims at the effects of the advertising communication tools on the elderly, their attitudes to advertising. It studies their buying habits. The theme is highly topical as the importance of the senior group has become crucial. The life expectancy increases and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Mgr. Pavel Nohava, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní