Implementace trendů cestovního ruchu do marketingové komunikace CK a CA ve 21. století – Bc. Viktor Kolář
Bc. Viktor Kolář
Diplomová práce
Implementace trendů cestovního ruchu do marketingové komunikace CK a CA ve 21. století
Implementation of Tourism Trends in Marketing Communications of TO and TA in the 21st century
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na určení současných trendů v cestovním ruchu a zhodnocení implementace těchto trendů do marketinkové komunikace CK, CA. Teoretická část se věnuje problematice trendů, jejich vznikem, kategorizací a návazností na cestovní ruch. V závislosti na trendy jsou v této části popsány nové produktové směry. V praktické části je provedena analýza implementace daných trendů do marketingové …víceAbstract:
The thesis focuses on determine the current trends in tourism and evaluation of the implementation of these trends into marketing communications of CK, CA. The theoretical part deals with trends, their origin, categorization, and links to tourism. In depending upon trends is describes new product lines. In the practical part, an analysis was done of the trends implementation into the marketing communications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rpxes/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2014
- Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Produktové trendy v bankovníctve
Linda Frajková -
Produktové trendy v bankovnictví
Richard Janáček -
Sociální podnikání a jeho trendy v České republice
Adéla Házlová -
Analýza produktové nabídky vybraných cestovních kanceláří v souladu s aktuálními trendy cestovního ruchu.
Martin Dudla -
Trendy hypotečního úvěrování v ČR
Jakub Černý -
Trendy cestovního ruchu a směřování marketingu v cestovní kanceláři Čedok a. s.
Monika Lešnerová -
Trendy marketingové komunikace a jejich aplikace v Bowling baru Step
Karolína Komárková -
Digitalizace a trendy v podnikové praxi
Adam KOZLER