Výzkum zákaznické spokojenosti ve vybrané firmě – Kateřina Hofmanová
Kateřina Hofmanová
Bakalářská práce
Výzkum zákaznické spokojenosti ve vybrané firmě
Customer satisfaction research in a selected business
Anotace:
Cílem bakalářské práce je určit spokojenost zákazníků na základě marketingového výzkumu v prodejně společnosti Bibloo Concept Store a ověřit stanovené hypotézy. Na počátku výzkumu byly stanoveny jednotlivé proměnné ovlivňující zákaznickou spokojenost. Následně bylo provedeno dotazníkové šetření na prodejně Bibloo Concept Store v obchodním domě Kotva na Praze 1, kterého se zúčastnilo 300 respondentů …víceAbstract:
The aim of this thesis is to determine customer satisfaction based on marketing research in the Bibloo Concept Store and verify the hypotheses. At the beginning of the research, individual variables affecting customer satisfaction were determined. Subsequently, a questionnaire survey was carried out in the Bibloo Concept Store in the Kotva department store in Prague 1, which was attended by 300 respondents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76553
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedoucí: Olga Horová
- Oponent: Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76553
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Lucie Redlová -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Pracovní spokojenost, metody jejího měření a význam pro strategický úspěch podniku
Robin Mazel -
Metody měření tržních rizik
Kristína Sámelová -
Pracovní spokojenost, metody jejího měření a význam pro strategický úspěch podniku
Zuzana Horňáková -
Pracovní spokojenost, metody jejího měření a význam pro strategický úspěch podniku
Anastasiia Vdovenko