Psychologie prodeje v oblasti bankovnictví – Marina Krátká
Marina Krátká
Bakalářská práce
Psychologie prodeje v oblasti bankovnictví
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zákony psychologie prodeje podle amerického psychologa Roberta Cialdiniho v oblasti bankovnictví a jejího marketingu, a s tím spojené přesvědčování a ovlivňování potenciálních klientů. Cílem bakalářské práce je zjistit, který z Cialdiniho zákonů psychologie prodeje je ten nejefektivnější, který naopak neúčinný a prozkoumat, zda ve výběru banky jde více o marketing společností …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with Cialdini's laws of sales psychology, in the field of banking and its marketing, persuasion and influencing potential clients. The aim of the bachelor's thesis is to find out which of Cialdini's laws of sales psychology is the most effective, which is ineffective, and to examine whether the choice of bank is more about marketing companies or judgment of self belief …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2021
Identifikátor:
http://theses.cz/id/uztn9g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Uplatnění psychologie v marketingu
Šárka Hejhalová -
Uplatnění psychologie v marketingu
Nelia Šymon -
Uplatnění psychologie v marketingu
Tereza Tomášková -
Uplatnění psychologie v marketingu
Kristýna Kastenová -
Uplatnění psychologie v marketingu
Hana Skarbinová -
Image v marketingu z pohledu psychologie
Cristina Burlac -
Psychologie v marketingu
Tomáš Vlček -
Uplatnenie psychológie v marketingu
Kristína Baráthová