Marina Krátká
Bachelor's thesis
Psychologie prodeje v oblasti bankovnictví
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá zákony psychologie prodeje podle amerického psychologa Roberta Cialdiniho v oblasti bankovnictví a jejího marketingu, a s tím spojené přesvědčování a ovlivňování potenciálních klientů. Cílem bakalářské práce je zjistit, který z Cialdiniho zákonů psychologie prodeje je ten nejefektivnější, který naopak neúčinný a prozkoumat, zda ve výběru banky jde více o marketing společností …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with Cialdini's laws of sales psychology, in the field of banking and its marketing, persuasion and influencing potential clients. The aim of the bachelor's thesis is to find out which of Cialdini's laws of sales psychology is the most effective, which is ineffective, and to examine whether the choice of bank is more about marketing companies or judgment of self belief …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2021
Identifier:
http://theses.cz/id/uztn9g/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2021
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRÁTKÁ, Marina. \textit{Psychologie prodeje v oblasti bankovnictví}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2021. Available from: https://theses.cz/id/uztn9g/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Uplatnění psychologie v marketingu
Šárka Hejhalová -
Uplatnění psychologie v marketingu
Nelia Šymon -
Uplatnění psychologie v marketingu
Tereza Tomášková -
Uplatnění psychologie v marketingu
Kristýna Kastenová -
Uplatnění psychologie v marketingu
Hana Skarbinová -
Image v marketingu z pohledu psychologie
Cristina Burlac -
Psychologie v marketingu
Tomáš Vlček -
Uplatnenie psychológie v marketingu
Kristína Baráthová