Ksenia Kuskova
Bachelor's thesis
From good guy to psycho
From good guy to psycho
Anotácia:
Bakalářská práce analyzuje vývoj protagonisty v první řadě seriálu Mindhunter. Definuje pojem tradičního hrdiny v narativním příběhu a nastiňuje teorii cesty hrdiny Christophera Voglera. Věnuje se charakteristice antihrdiny jako jednoho z typů protagonistů.Práce se také zabývá obecnou definicí filmového žánru a stanoví základní rysy detektivního filmu a policejního dramatu. Stručně uvádí charakteristické …viacAbstract:
The bachelor thesis analyses the development of a protagonist in the first season of Mindhunter. It defines the term of traditional hero in narrative story and outlines Christopher Vogler's theory of Hero's journey.The thesis studies general definition film genre and describes basic attributes of krimi film and police dramas. It briefly presents characteristic attributes of a protagonist in police …viacKľúčové slová
americká kinematografieKľúčové slová
televizní seriálKľúčové slová
filmové postavyKľúčové slová
analýzy filmových dělKľúčové slová
filmové žánryKľúčové slová
detektivní filmKľúčové slová
antihrdina
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/13621
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2019
- Vedúci: Lucia KAJÁNKOVÁ
- Oponent: Petr JARCHOVSKÝ
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 3. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBachelor programme / odbor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Scenáristika a dramaturgie
Práce na příbuzné téma
-
Za hranicemi chronológie: nekonvenční práce s časem v americké kinematografii
Dominika Hubková -
Funkce nespolehlivého vypravěče v americké kinematografii na přelomu tisíciletí (1999-2001)
Aneta Ratajová -
Dva způsoby zobrazení novinářského kodexu v americké kinematografii 21. století: Slídil a Spotlight
Tomáš POŠTULKA -
Stylizace obrazu amerických kameramanů v kinematografii 60tých a 70tých let 20. století
Jan Chajewski -
Prvky žánru road movie s využitím subjektu rodiny v současné kinematografii
Aneta Honzková -
Veřejná podpora kinematografie v ČR
Nikola Musilová -
Základy filmové řeči na pozadí raných filmových děl určené pro filmové tvoření dětí
Karolína Peroutková -
Využití památkového objektu pro výrobu filmových a televizních děl - Státní zámek Sychrov
Ondřej Kubáček