Moderní marketingová komunikace cestovních kanceláří a cestovních agentur – Barbora Rušikvasová
Barbora Rušikvasová
Bachelor's thesis
Moderní marketingová komunikace cestovních kanceláří a cestovních agentur
Modern Marketing Communication of Tour Operators and Travel Agencies
Anotácia:
Práce se celkem skládá ze tří částí, teoretické, analytické a návrhové. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů: cestovní ruch, cestovní kancelář, cestovní agentura, marketing, marketingová komunikace, marketingové komunikační prostředky. Analytická část se zaměřuje na průzkum používání moderních komunikačních prostředků v cestovních kancelářích a cestovních agenturách. Analýza je provedená na …viacAbstract:
The thesis is totally consisted of three parts, theoretical, analytical and proposal. Theoretical part is concerned about characterizing of followings definitions: tourism, tour operator, travel agent, marketing, marketing communication, marketing media. Analytical part is concerned about survey of using modern communication media in tour operators and travel agencies. Analysis is created based on …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/6382/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedúci: Ing. Pavel Attl, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jiří Sysel, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RUŠIKVASOVÁ, Barbora. \textit{Moderní marketingová komunikace cestovních kanceláří a cestovních agentur}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/v1c2h9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Destination Management in the Turism Industry
Práce na příbuzné téma
-
Projekt vybrané marketingové komunikační aktivity
Lucie Juřicová -
Marketingový komunikační mix - využití audiovizuálních prostředků pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu
Václav Houdek -
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Stanislav Chvapil -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Jana Vorlíčková -
Prostředky marketingové komunikace pro seniory
Eliška Pěničková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Petr Ulbrich -
Tvorba marketingové komunikační kampaně (komunikačního mixu)
Jan Astl -
Prostředky marketingové komunikace pro seniory
Jitka Klímová