Barbora Rušikvasová

Bachelor's thesis

Moderní marketingová komunikace cestovních kanceláří a cestovních agentur

Modern Marketing Communication of Tour Operators and Travel Agencies
Abstract:
Práce se celkem skládá ze tří částí, teoretické, analytické a návrhové. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů: cestovní ruch, cestovní kancelář, cestovní agentura, marketing, marketingová komunikace, marketingové komunikační prostředky. Analytická část se zaměřuje na průzkum používání moderních komunikačních prostředků v cestovních kancelářích a cestovních agenturách. Analýza je provedená na …more
Abstract:
The thesis is totally consisted of three parts, theoretical, analytical and proposal. Theoretical part is concerned about characterizing of followings definitions: tourism, tour operator, travel agent, marketing, marketing communication, marketing media. Analytical part is concerned about survey of using modern communication media in tour operators and travel agencies. Analysis is created based on …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Pavel Attl, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jiří Sysel, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze