Moderní marketingová komunikace cestovních kanceláří a cestovních agentur – Barbora Rušikvasová
Barbora Rušikvasová
Bachelor's thesis
Moderní marketingová komunikace cestovních kanceláří a cestovních agentur
Modern Marketing Communication of Tour Operators and Travel Agencies
Abstract:
Práce se celkem skládá ze tří částí, teoretické, analytické a návrhové. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů: cestovní ruch, cestovní kancelář, cestovní agentura, marketing, marketingová komunikace, marketingové komunikační prostředky. Analytická část se zaměřuje na průzkum používání moderních komunikačních prostředků v cestovních kancelářích a cestovních agenturách. Analýza je provedená na …moreAbstract:
The thesis is totally consisted of three parts, theoretical, analytical and proposal. Theoretical part is concerned about characterizing of followings definitions: tourism, tour operator, travel agent, marketing, marketing communication, marketing media. Analytical part is concerned about survey of using modern communication media in tour operators and travel agencies. Analysis is created based on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2013
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/6382/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Pavel Attl, Ph.D.
- Reader: Ing. Jiří Sysel, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Destination Management in the Turism Industry
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix - využití audiovizuálních prostředků pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu
Václav Houdek -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Projekt vybrané marketingové komunikační aktivity
Lucie Juřicová -
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Stanislav Chvapil -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Jana Vorlíčková -
Prostředky marketingové komunikace pro seniory
Eliška Pěničková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Petr Ulbrich -
Tvorba marketingové komunikační kampaně (komunikačního mixu)
Jan Astl