Marketingová komunikace na sociálních sítích společnosti Nestlé Česko s.r.o. – Bc. Jan Lafek
Bc. Jan Lafek
Diplomová práce
Marketingová komunikace na sociálních sítích společnosti Nestlé Česko s.r.o.
Marketing communication on social networks of the company Nestlé Česko s.r.o.
Anotace:
Tato diplomová práce zabývá návrhem, realizací a optimalizací marketingové komunikace značky Starbucks At Home na sociálních sítích Facebook a Instagram v posledním čtvrtletí roku 2023. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se nejprve zabývá definicí marketingu, marketingové strategie, cíleného marketingu a marketingové komunikace. Podrobně je v této části definována …víceAbstract:
This thesis examines the design, implementation and optimization of Starbucks At Home's marketing communications on Facebook and Instagram in the last quarter of 2023, based on the literature and current trends in the world of digital marketing. The theoretical part first deals with the definition of marketing, marketing strategy, target marketing and marketing communication. In this part, the issue …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 2. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Michal Prokop, Ph.D.
- Oponent: Jana Hromasová, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva