Propagace - výzkum dosahu média, výzkum účinnosti – Kristýna Tošnarová
Kristýna Tošnarová
Diplomová práce
Propagace - výzkum dosahu média, výzkum účinnosti
Propagation- analysis of medi reach
Anotace:
Cílem diplomové práce na téma "Analýza marketingové komunikace společnosti VF Czech, s.r.o." je zhodnocení komunikačních aktivit společnosti VF Czech, s.r.o., která se zabývá distribucí oblečení značek Lee a Wrangler v České republice. Součástí práce je popis konkrétních marketingových kampaní a jejich dopadu na maloobchodní prodeje a stanovení možných nápravných opatření v oblasti marketingové komunikace …víceAbstract:
The aim of the dissertation on the theme "Analysis of the marketing communication of VF Czech company" is the evaluation of communication activities of the company VF Czech which is the distributor of Lee and Wrangler brands clothes in Czech Republic. Part of the dissertation is also description of particular marketing campaigns and theirs impact on retail sales and finding possible corrective measures …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24841
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2010
- Vedoucí: Hilda Bártová
- Oponent: Alena Matěnová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24841
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev