Kristýna Tošnarová

Diplomová práce

Propagace - výzkum dosahu média, výzkum účinnosti

Propagation- analysis of medi reach
Anotace:
Cílem diplomové práce na téma "Analýza marketingové komunikace společnosti VF Czech, s.r.o." je zhodnocení komunikačních aktivit společnosti VF Czech, s.r.o., která se zabývá distribucí oblečení značek Lee a Wrangler v České republice. Součástí práce je popis konkrétních marketingových kampaní a jejich dopadu na maloobchodní prodeje a stanovení možných nápravných opatření v oblasti marketingové komunikace …více
Abstract:
The aim of the dissertation on the theme "Analysis of the marketing communication of VF Czech company" is the evaluation of communication activities of the company VF Czech which is the distributor of Lee and Wrangler brands clothes in Czech Republic. Part of the dissertation is also description of particular marketing campaigns and theirs impact on retail sales and finding possible corrective measures …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2010
  • Vedoucí: Hilda Bártová
  • Oponent: Alena Matěnová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24841