Komparace komunikačních strategií Českých drah a jejich konkurentů na trati Praha-Ostrava v letech 2011-2016 – Kateřina Kůrková
Kateřina Kůrková
Diplomová práce
Komparace komunikačních strategií Českých drah a jejich konkurentů na trati Praha-Ostrava v letech 2011-2016
Comparison of communication strategies of České dráhy and its competitors on railway line Praha-Ostrava in years 2011-2016
Anotace:
Cílem diplomové práce je zanalyzovat komunikační strategie podniku České dráhy a.s. a jeho konkurentů na trati Praha-Ostrava. Tato trať se stala v roce 2011 první železniční trasou v České republice, na kterou vstoupila konkurence, a to společností RegioJet, později pak Leo Express. Vzhledem k této konkurenci jsou komunikace vztahující se k této trati nejpropracovanější. Teoretická část práce vymezuje …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to analyze communication strategies of České dráhy a.s. and its competitors on railway line Praha-Ostrava. In 2011 this railway line became the first one in the Czech Republic operated also by competitors of České dráhy a.s., namely by RegioJet and subsequently by Leo Express. Due to competition the communication related to this line became highly developed. Theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71373
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 9. 2017
- Vedoucí: Marek Loužek
- Oponent: Martin Zeman
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KŮRKOVÁ, Kateřina. \textit{Komparace komunikačních strategií Českých drah a~jejich konkurentů na trati Praha-Ostrava v~letech 2011-2016}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/vfwx96/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71373
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Hospodářská politika
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
Bezdrátová komunikace v procesech železniční dopravy
Lukáš Hůlka -
Výroční zpráva jako nástroj komunikace provozovatelů osobní železniční dopravy
Zdeňka Dlabajová