Bc. Šárka BÁŤKOVÁ

Master's thesis

Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Panav, a.s.

Project of utilization marketing communication to increase competitiveness company Panav, a.s.
Abstract:
První část této diplomové práce je zpracována na základě literárního průzkumu z oblasti marketingové komunikace a konkurenceschopnosti podniku. Analytická část je zaměřena na charakteristiku společnosti Panav, a.s. Senice na Hané a na podrobnou analýzu vykonávaných aktivit v oblasti marketingové komunikace. V projektové části jsem uvedla vlastní doporučení a návrhy ke zlepšení současného stavu. Zaměřila …more
Abstract:
The first part of this diploma work is made on the base of literary reconnaissance that was dealing with marketing communication and competitiveness. The analytical part is target on description company Panav Senice na Hane and also detailed analysis of current situation of marketing communication. In project part of this work I recommended possibilities to improvement contemporaneous condition. I …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2005
Accessible from:: 13. 5. 2005
Identifier: 1070

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2005

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BÁŤKOVÁ, Šárka. Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Panav, a.s.. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2005

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 13. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.