Bc. Šárka BÁŤKOVÁ

Diplomová práce

Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Panav, a.s.

Project of utilization marketing communication to increase competitiveness company Panav, a.s.
Anotace:
První část této diplomové práce je zpracována na základě literárního průzkumu z oblasti marketingové komunikace a konkurenceschopnosti podniku. Analytická část je zaměřena na charakteristiku společnosti Panav, a.s. Senice na Hané a na podrobnou analýzu vykonávaných aktivit v oblasti marketingové komunikace. V projektové části jsem uvedla vlastní doporučení a návrhy ke zlepšení současného stavu. Zaměřila …více
Abstract:
The first part of this diploma work is made on the base of literary reconnaissance that was dealing with marketing communication and competitiveness. The analytical part is target on description company Panav Senice na Hane and also detailed analysis of current situation of marketing communication. In project part of this work I recommended possibilities to improvement contemporaneous condition. I …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Zveřejnit od: 13. 5. 2005
Identifikátor: 1070

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BÁŤKOVÁ, Šárka. Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Panav, a.s.. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.