Značka a její komunikace u autonomních automobilů – Bc. Tomáš Hodan
Bc. Tomáš Hodan
Diplomová práce
Značka a její komunikace u autonomních automobilů
Marketing communication of brand for autonomous cars
Anotace:
Tématem závěrečné práce je vývoj významu značky a její komunikace s příchodem plně autonomních vozů. Cílem práce je analýza teoretických východisek týkající se tématu, následná analýza možných rizik a příležitostí pro stávající značky, které vzniknou s příchodem autonomních vozů, a nakonec návrh marketingové komunikace. Práce analyzuje aktuálně dostupné průzkumy a odborné články na dané téma, na základě …víceAbstract:
The topic of the master thesis is the development of the importance of the brand and its communication with the arrival of fully autonomous cars. The aim of the work is the analysis of the theoretical basis related to the topic, the subsequent analysis of possible risks and opportunities for existing brands that will arise with the arrival of fully autonomous cars, and finally the proposal for marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
- Oponent: Hana Volfová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva