Kompetenční model jako nástroj rozvoje učitelů základních škol – Bc. Martin KOLÁŘ
Bc. Martin KOLÁŘ
Bachelor's thesis
Kompetenční model jako nástroj rozvoje učitelů základních škol
Competence model as a tool for the development of elementary school teachers
Abstract:
Práce se zabývá využitím kompetenčních modelů jakožto nástroje pro další rozvoj učitelů základních škol. Hlavní pozornost je kladena na zkušenosti jednotlivých respondentů s těmito modely, pozitivní a negativní aspekty jejich užívání a popis problémů, s nimiž se při jejich realizaci setkávají.Abstract:
The bachelor thesis is aimed at the analysis of the use of competency models as a tool for the further development of primary schools' teacher. The main focus is laid on the experience of individual respondents with the models, the positive and negative aspects of their use as well as on the possible problems.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Milan Chmura, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOLÁŘ, Martin. Kompetenční model jako nástroj rozvoje učitelů základních škol. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Pedagogy / Adult Education
Theses on a related topic
-
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Klima ve třídě malotřídní základní školy a úplné základní školy z pohledu žáků a učitelů
Hana Palečková -
Grafomotorická připravenost dětí při vstupu do základní školy z pohledu učitelek mateřské školy a učitelů základní školy.
Lenka KYSILKOVÁ -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Problémy s výslovností v ruském jazyce u žáků základní školy (na příkladu Základní školy Letovice)
Michaela Boháčová -
Bezpečnostní audit školy - analýza bezpečnosti vybrané základní školy
Adéla Kapounová -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Kompetenční model lektora profesního vzdělávání dospělých
Eliška Prokešová