Bc. Adriana Sadílková

Master's thesis

Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie

Loyalty program as a key part of a marketing strategy
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na věrnostní programy jako klíčovou součást marketingové strategie, jmenovitě na věrnostní program Clubcard maloobchodního řetězce Tesco. Hlavním cílem diplomové práce je zhodnocení efektivity věrnostního programu Clubcard. Konkrétně, zda členové tohoto věrnostního programu utratí v obchodě Tesco průměrně více peněz než zákazníci, kteří členy věrnostního programu nejsou …more
Abstract:
This diploma thesis focuses on the use of loyalty program as one of the key parts of a retail chain’s marketing strategy. In particular, it examines Tesco’s Clubcard Loyalty Program. The first aim of the thesis is to evaluate the effectiveness of the Clubcard loyalty program. It will be evaluated whether the members of the program on average spend more money in Tesco stores than customers without the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 7. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 8. 2020
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní