Lucie Turpišová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie firmy Sequent s.r.o. a srovnání s konkurencí

Marketing strategy of the company Sequent s.r.o. and the comparison with its competitors
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat aktuální marketingovou strategii společnosti Sequent s.r.o. a na základě získaných informací představit návrh na vylepšení zejména marketingové komunikace. Práce je rozdělena do sedmi kapitol. V první kapitole byl představen hodinářský průmysl. Druhá kapitola je zaměřena na přiblížení společnosti Sequent s.r.o., její historii a současný profil. V rámci třetí …more
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyze the current marketing strategy of the company Sequent s.r.o. and based on the collected information to present a suggestion for its improvements, mainly in marketing communication. The thesis is divided into seven main chapters. In the first chapter, the watch industry was introduced. The second chapter is focused on Sequent s.r.o. company, its history …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 9. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2020
  • Supervisor: Miroslava Zamykalová
  • Reader: Václav Vlk

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79517