Bc. Barbora Říhová

Master's thesis

Hodnocení marketingových kampaní Česko chutná skvěle, Jak chutná Česko, Česká chuťovka, Zlatý kuchař, Czech Specials, Znojemský hrozen

Evaluating of marketing campaigns Czech tastes great, How tastes Czech, Czech apetite, Golden chef, Czech Specials, Znojmo Grape
Abstract:
Ve své závěrečné práci se zaměřuji na hodnocení marketingových kampaní. Cílem mé práce je zhodnotit jejich propagaci a zjistit povědomí veřejnosti o těchto projektech. Diplomová práce je rozdělena do šesti částí. V první - teoretické části se věnuji shrnutí obecných teoretických faktů z oblasti cestovního ruchu, ve druhé – teoretické části pak marketingu a marketingové komunikaci. Ve třetí části uvádím …more
Abstract:
In his final work I am focused on the evaluation of marketing campaigns. The aim of my work is to evaluate and determine their promotion of awareness public about these projects. The thesis is divided into six parts. In the first - theoretical part is devoted to a summary of the general theoretical facts in tourism, in the second - the theoretical part, the marketing and marketing communications. In …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2016
  • Supervisor: PhDr. Jaroslav Holoubek, doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Reader: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze