Hodnocení marketingových kampaní Česko chutná skvěle, Jak chutná Česko, Česká chuťovka, Zlatý kuchař, Czech Specials, Znojemský hrozen – Bc. Barbora Říhová
Bc. Barbora Říhová
Master's thesis
Hodnocení marketingových kampaní Česko chutná skvěle, Jak chutná Česko, Česká chuťovka, Zlatý kuchař, Czech Specials, Znojemský hrozen
Evaluating of marketing campaigns Czech tastes great, How tastes Czech, Czech apetite, Golden chef, Czech Specials, Znojmo Grape
Abstract:
Ve své závěrečné práci se zaměřuji na hodnocení marketingových kampaní. Cílem mé práce je zhodnotit jejich propagaci a zjistit povědomí veřejnosti o těchto projektech. Diplomová práce je rozdělena do šesti částí. V první - teoretické části se věnuji shrnutí obecných teoretických faktů z oblasti cestovního ruchu, ve druhé – teoretické části pak marketingu a marketingové komunikaci. Ve třetí části uvádím …moreAbstract:
In his final work I am focused on the evaluation of marketing campaigns. The aim of my work is to evaluate and determine their promotion of awareness public about these projects. The thesis is divided into six parts. In the first - theoretical part is devoted to a summary of the general theoretical facts in tourism, in the second - the theoretical part, the marketing and marketing communications. In …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2016
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/12126/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Jaroslav Holoubek, doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŘÍHOVÁ, Barbora. \textit{Hodnocení marketingových kampaní Česko chutná skvěle, Jak chutná Česko, Česká chuťovka, Zlatý kuchař, Czech Specials, Znojemský hrozen}. Online. Master's thesis. Praha: University College Prague. 2016. Available from: https://theses.cz/id/vn4sgg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev