Hodnocení marketingových kampaní Česko chutná skvěle, Jak chutná Česko, Česká chuťovka, Zlatý kuchař, Czech Specials, Znojemský hrozen – Bc. Barbora Říhová
Bc. Barbora Říhová
Diplomová práce
Hodnocení marketingových kampaní Česko chutná skvěle, Jak chutná Česko, Česká chuťovka, Zlatý kuchař, Czech Specials, Znojemský hrozen
Evaluating of marketing campaigns Czech tastes great, How tastes Czech, Czech apetite, Golden chef, Czech Specials, Znojmo Grape
Anotace:
Ve své závěrečné práci se zaměřuji na hodnocení marketingových kampaní. Cílem mé práce je zhodnotit jejich propagaci a zjistit povědomí veřejnosti o těchto projektech. Diplomová práce je rozdělena do šesti částí. V první - teoretické části se věnuji shrnutí obecných teoretických faktů z oblasti cestovního ruchu, ve druhé – teoretické části pak marketingu a marketingové komunikaci. Ve třetí části uvádím …víceAbstract:
In his final work I am focused on the evaluation of marketing campaigns. The aim of my work is to evaluate and determine their promotion of awareness public about these projects. The thesis is divided into six parts. In the first - theoretical part is devoted to a summary of the general theoretical facts in tourism, in the second - the theoretical part, the marketing and marketing communications. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12126/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Holoubek, doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŘÍHOVÁ, Barbora. \textit{Hodnocení marketingových kampaní Česko chutná skvěle, Jak chutná Česko, Česká chuťovka, Zlatý kuchař, Czech Specials, Znojemský hrozen}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/vn4sgg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev