Komunikační strategie kosmetické firmy Oriflame – Aneta Choutková
Aneta Choutková
Bakalářská práce
Komunikační strategie kosmetické firmy Oriflame
Communication strategy of the cosmetics company Oriflame
Anotace:
Tato práce se zabývá komunikační strategií kosmetické firmy Oriflame. Jejím cílem je zjistit, jaký byl vývoj a jaký je současný stav komunikace společnosti Oriflame s okolím a se vlastními kosmetickými poradci. V práci je také provedena komparace Oriflame s kosmetickou firmou Mary Kay. Na základě analýzy, zjištění silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb firmy Oriflame, je navržena její efektivnější …víceAbstract:
This thesis deals with the communication strategy of the cosmetics company Oriflame. The goal of this thesis is to find out what the development of the company's communication was and what the current situation in communication with the public and with their cosmetic consultants is. In the work there has also been carried out a comparison of the communication strategy of the company Oriflame with its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/60597
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Kristýna Hošková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/60597
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková