Aneta Choutková

Bakalářská práce

Komunikační strategie kosmetické firmy Oriflame

Communication strategy of the cosmetics company Oriflame
Anotace:
Tato práce se zabývá komunikační strategií kosmetické firmy Oriflame. Jejím cílem je zjistit, jaký byl vývoj a jaký je současný stav komunikace společnosti Oriflame s okolím a se vlastními kosmetickými poradci. V práci je také provedena komparace Oriflame s kosmetickou firmou Mary Kay. Na základě analýzy, zjištění silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb firmy Oriflame, je navržena její efektivnější …více
Abstract:
This thesis deals with the communication strategy of the cosmetics company Oriflame. The goal of this thesis is to find out what the development of the company's communication was and what the current situation in communication with the public and with their cosmetic consultants is. In the work there has also been carried out a comparison of the communication strategy of the company Oriflame with its …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Kristýna Hošková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/60597