Marketingové komunikace profesionálního a neprofesionálního divadla – Klára ŠŤASTNÁ
Klára ŠŤASTNÁ
Bachelor's thesis
Marketingové komunikace profesionálního a neprofesionálního divadla
Marketing Communications of Professional and Nonprofessional Theater
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovými komunikacemi profesionálních a neprofesio-nálních divadel, jejich zákazníkem a zevrubně i managementem. Teorie je poté aplikovaná na profesionální Divadlo Husa na provázku a neprofesionální divadlo Prkno. Výzkum se zaměřuje na vnímání těchto divadel u jejich diváků. Cílem práce je zjistit jak působí mar-ketingové komunikace profesionálních a neprofesionálních …moreAbstract:
The bachelor?s thesis explores the marketing communications of professional and non-professional theaters, their customer base and at large their management. The theory is ap-plied to a professional theatre called Husa na provázku and to an amateur theatre called Prkno. The research focuses on the perception of these theatres by theatre-goers. The aim of this thesis is to find out what impression the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2013
Accessible from:: 25. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠŤASTNÁ, Klára. \textit{Marketingové komunikace profesionálního a neprofesionálního divadla}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2013. Available from: https://theses.cz/id/vnfcvp/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠŤASTNÁ, Klára. Marketingové komunikace profesionálního a neprofesionálního divadla. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketing kultury územní samosprávy - Evropská hlavní města kultury
Jakub Bušek -
Marketing a PR základní školy ve městě a na vesnici
Lucie Procházková -
Firemní kultura a sociální marketing nadnárodní firmy Baťa
Otakar Gráf -
Specifika vybrané kultury a jejich odraz na tvorbu produktu v cestovním ruchu
Kristýna Erlebachová -
Globální marketing a lokální kultura
Anna Kireeva -
Globální marketing a lokální kultura
Yaroslav Kerechanyn -
Marketing lokálních identit: Případová studie komodifikace kultury a přírody místní akční skupinou
Miloslav Delín -
Interkulturní marketing a komunikace: Česko a Německo
Jiřina Navrátilová