Marketingové komunikace profesionálního a neprofesionálního divadla – Klára ŠŤASTNÁ
Klára ŠŤASTNÁ
Bachelor's thesis
Marketingové komunikace profesionálního a neprofesionálního divadla
Marketing Communications of Professional and Nonprofessional Theater
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá marketingovými komunikacemi profesionálních a neprofesio-nálních divadel, jejich zákazníkem a zevrubně i managementem. Teorie je poté aplikovaná na profesionální Divadlo Husa na provázku a neprofesionální divadlo Prkno. Výzkum se zaměřuje na vnímání těchto divadel u jejich diváků. Cílem práce je zjistit jak působí mar-ketingové komunikace profesionálních a neprofesionálních …viacAbstract:
The bachelor?s thesis explores the marketing communications of professional and non-professional theaters, their customer base and at large their management. The theory is ap-plied to a professional theatre called Husa na provázku and to an amateur theatre called Prkno. The research focuses on the perception of these theatres by theatre-goers. The aim of this thesis is to find out what impression the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zverejniť od: 25. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠŤASTNÁ, Klára. \textit{Marketingové komunikace profesionálního a neprofesionálního divadla} [online]. Zlín, 2013 [cit. 2023-11-29]. Dostupné z: https://theses.cz/id/vnfcvp/. Bakalárska práca. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. Vedoucí práce Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.
Jak správně citovat práci
ŠŤASTNÁ, Klára. Marketingové komunikace profesionálního a neprofesionálního divadla. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketing kultury územní samosprávy - Evropská hlavní města kultury
Jakub Bušek -
Marketing a PR základní školy ve městě a na vesnici
Lucie Procházková -
Marketing lokálních identit: Případová studie komodifikace kultury a přírody místní akční skupinou
Miloslav Delín -
Globální marketing a lokální kultura
Yaroslav Kerechanyn -
Firemní kultura a sociální marketing nadnárodní firmy Baťa
Otakar Gráf -
Globální marketing a lokální kultura
Denisa Bálková -
Globální marketing a lokální kultura
Yulia Savelyeva -
Globální marketing a lokální kultura
Anna Kireeva