Alina Tsitova
Bakalářská práce
Časopis postavený na Instagramu
Online magazine based on Instagram
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou online časopisu ve formátu blogu, založeném na sociální síti Instagram. Téma samotného časopisu je emigrace. Hlavním cílem práce je vytvořit a otestovat prototyp časopisu, který má za cíl pomoci lidem plánujícím emigrovat a také již vystěhovaným jedincům získat psychologickou podporu při procesu stěhování a adaptace na nové místo. Záměrem teoretické části práce …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the creation of an online magazine in a blog format based on the social network Instagram. The theme of the magazine itself is emigration. The main aim of the thesis is to create and test a prototype of a magazine that is developed to help those planning to emigrate, as well as individuals who have already emigrated, to receive psychological support in the process of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90987
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2024
- Vedoucí: Zdeněk Vondra
- Oponent: Alžbeta Gburíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90987
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková