Předpoklady úspěšné marketingové kampaně – důležité atributy komunikace se zákazníkem ve firmě CAG s.r.o. – Ing. Jana Mašková
Ing. Jana Mašková
Bakalářská práce
Předpoklady úspěšné marketingové kampaně – důležité atributy komunikace se zákazníkem ve firmě CAG s.r.o.
Prerequisites of successful marketing campaigns - important attributes of communication with the customers in the company CAG s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá předpoklady úspěšné marketingové kampaně, konkrétně důležitými atributy komunikace ve společnosti CAG s.r.o.. Tato společnost je českým výrobcem interiérových dveří a zárubní, specializujícím se zejména na obsluhu koncového zákazníka - proto je správná komunikace, zejména v tomto oboru, kde existuje velká konkurence, zásadní. Na základě analýzy stávajícího využití jednotlivých …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the assumptions of a successful marketing campaign, in particular with important attributes of communication in the CAG Company. This company is a Czech producer of interior doors and door frames, and focuses on the service for the final customers – therefore the correct communication, especially in this branch, where the competition is enormous, is crucial. Based on …víceKlíčová slova
Marketing marketingová strategie marketingový mix marketingová kampaň segmentace zákazníků reklama marketingová komunikace komunikační média firma. Marketing marketing strategy marketing mix marketing campaign segmentation customers advertising marketing communication communication medium company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jh85y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAŠKOVÁ, Jana. \textit{Předpoklady úspěšné marketingové kampaně – důležité atributy komunikace se zákazníkem ve firmě CAG s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/voe2ir/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev