Marketingová komunikace Dejvického divadla – Aneta Alijagićová
Aneta Alijagićová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace Dejvického divadla
Marketing communication of the Dejvice Theatre
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Dejvického divadla. Hlavním cílem práce je identifikace nedostatků současné marketingové komunikace divadla a následné navržení opatření pro její optimalizaci. Práce má rovněž za cíl popsat rozdíl mezi běžnou komunikací Dejvického divadla a komunikací v době koronavirové krize a zobecnit získané poznatky dotazníkového šetření pro ostatní divadla …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on marketing communication of the Dejvice Theatre. The main aim of the thesis is to identify the shortcomings of current marketing communication of this theatre and subsequently propose measures for its optimization. Another aim of the thesis is to describe the difference between the normal communication of the Dejvice Theatre and communication during the coronavirus …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 2. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83807
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
- Vedúci: Marie Vítová Dušková
- Oponent: Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83807
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev