Tetjana Tonkonoh

Bachelor's thesis

Sociální media - nástroj marketingové propagace e-shopu

Social media - an online store marketing promotion tool
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat sociální sítě a jejich nástroje k propagaci internetového obchodu. Práce se především zaměřuje na Instagram, Youtube a Facebook. Praktická část popisuje, jak jednotlivé sociální sítě a jejich nástroje využívat pro dosažení nastavených cílů. Práce je především přínosná pro začínající internetové obchody.
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyze social media and their tools to promote e-commerce business. The thesis mainly focuses on Instagram, Youtube and Facebook. The practical part describes how to use these social media and their tools to achieve set goals. The thesis is mainly useful to starting online stores.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Bc. Alena Svobodová, BBus (Hons)
  • Reader: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

The College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management