Bc. Lubomír Fink

Diplomová práce

Optimalizace marketingové komunikace ve společnosti Aquaprogress, s. r. o

Optimalization of Marketing Communication at Company Aquaprogress, s. r. o.
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na optimalizaci marketingové komunikace, konkrétně s bližším zaměřením na online marketingovou komunikaci. Teoretická část představuje hlavní nosné nástroje moderní online marketingové komunikace a trendy v tomto odvětví. Prak-tická část pak obsahuje analýzu současného stavu online a offline marketingové komunika-ce ve vybrané společnosti Aquaprogress, s. r. o., jejímž …více
Abstract:
This thesis is focused on optimization of marketing communication with closer concentrati-on on online marketing communication. Theoretical part introduces the main and important instruments of online communication and trends in this branch. Practical part contains the analysis of present situation of online and offline marketing communication in the chtosen company AQUAPROGRESS s.r.o. The main object …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Fink, Lubomír. Optimalizace marketingové komunikace ve společnosti Aquaprogress, s. r. o. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing