Optimalizace marketingové komunikace ve společnosti Aquaprogress, s. r. o – Bc. Lubomír Fink
Bc. Lubomír Fink
Diplomová práce
Optimalizace marketingové komunikace ve společnosti Aquaprogress, s. r. o
Optimalization of Marketing Communication at Company Aquaprogress, s. r. o.
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na optimalizaci marketingové komunikace, konkrétně s bližším zaměřením na online marketingovou komunikaci. Teoretická část představuje hlavní nosné nástroje moderní online marketingové komunikace a trendy v tomto odvětví. Prak-tická část pak obsahuje analýzu současného stavu online a offline marketingové komunika-ce ve vybrané společnosti Aquaprogress, s. r. o., jejímž …víceAbstract:
This thesis is focused on optimization of marketing communication with closer concentrati-on on online marketing communication. Theoretical part introduces the main and important instruments of online communication and trends in this branch. Practical part contains the analysis of present situation of online and offline marketing communication in the chtosen company AQUAPROGRESS s.r.o. The main object …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Fink, Lubomír. Optimalizace marketingové komunikace ve společnosti Aquaprogress, s. r. o. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Nela Sidorová -
Online marketingová komunikace Solária Shark
Dominika Carbolová