Segmentace trhu a analýza chování zákazníka – Bc. Svatopluk Hybš
Bc. Svatopluk Hybš
Diplomová práce
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
The market segmentation and analysis of customer’s behaviour
Anotace:
Vysoká konkurence v tržním prostředí nutí podniky k rozdělení trhu na jednotlivé spotřební segmenty a následně na vybrané tržní segmenty zacílit své marketingové aktivity. Práce je primárně zaměřena na segmentaci trhu a analýzu chování zákazníků. Předmětem zkoumání byl zvolen trh s LED světelnými zdroji. První teoretická část se zabývá popisem marketingového prostředí podniku, úrovněmi procesu segmentace …víceAbstract:
Many competitors in the market force companies separate market to specific customer segments and then focus their marketing activities to these segments. The diploma work is primary focus on market segmentation and analysis of customers behavior. The market with LED lights was chosen as subject of research. The theoretical part is describing marketing environment, level of market segmentation and factors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fa0f8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketing obcí a regionů
Emil Wedlich -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova