Komparace grafomotorických dovedností u dětí intaktní populace a dětí s NKS předškolního věku – Bc. Zuzana Kokrhelová
Bc. Zuzana Kokrhelová
Bachelor's thesis
Komparace grafomotorických dovedností u dětí intaktní populace a dětí s NKS předškolního věku
Comparison school rediness graphomotorical tests results of children from common and specialized preschools
Anotácia:
Bakalářská práce si klade za cíl komparovat výsledky orientačního grafického testu školní zralosti pomoci kvalitativního výzkumu. Bakalářská práce je rozdělena do tří kapitol, kdy první a třetí kapitola je dělena na čtyři podkapitoly kapitoly a druhá na tři podkapitoly. V první kapitole se zabýváme předškolním věkem dítěte, kde je vymezen psychomotorický vývoj dítěte, předškolní vzdělávání, charakteristika …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to compare the results od an indicative graphical test of school readiness by using a qualitative research. The thesis is divided into three chapters. The first and third chapters consist of four subchapters and the second chapter of three subsections. The first chapter deals with the pre-school aged children. There is defined the psychomotor development and the early …viacKľúčové slová
Předškolní věk grafomotorika narušená komunikační schopnost NKS mateřská škola předškolní vzdělávání psychomotorický vývoj dítěte školní zralost orientační grafický test pre-school age fine motor skills impaired verbal communication nursery school pre-school education psychomotor development school readiness indicative graphical test
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cb5d6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
- Vedúci: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOKRHELOVÁ, Zuzana. \textit{Komparace grafomotorických dovedností u dětí intaktní populace a dětí s NKS předškolního věku}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/vr0yow/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education - Communication Techniques
Práce na příbuzné téma
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová -
Narušená komunikační schopnost jako příčina odkladu školní docházky
Radka Horáková -
Narušená komunikační schopnost při psychotickém onemocnění - možnosti logopedické intervence
Zuzana Vihanová -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Jana Kakáčová