Bc. Zdeňka PETROVÁ

Diplomová práce

Evaluace očekávaných výstupů 3.etapy vzdělávacího oboru přírodopis s využitím Bloomovy taxonomie

Third stage of natural science branch expected outputs evaluation by Bloom's taxonomy use
Anotace:
Tématem předkládané práce je podrobná analýza učebních úloh ve vybraných učebních textech přírodopisu. Záměrem bylo zjistit, zda učebnice koncipovaná podle zásad Rámcového vzdělávacího programu rozvíjí podnětněji vyšší cíle kognitivní oblasti žáka, či nikoli. Analýze bylo podrobeno 1059 učebních úloh, konkrétně 751 z učebnice přírodopisu, a zbylých 308 z pracovního sešitu přírodopisu, obou zaměřených …více
Abstract:
The theme of the present study is a detailed analysis of learningtasks in selec-ted textbooks of natural history. The aim was to determine whether a text-book designed according to the principlesof the Framework Educational Program-me develops podnětnějihigher cognitive goals the student or not. Analysis of 1059 has been subjected to learning tasks, namely 751 textbooks of natural history, and the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2011
  • Vedoucí: Doc. PaedDr. Ladislav Podroužek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PETROVÁ, Zdeňka. Evaluace očekávaných výstupů 3.etapy vzdělávacího oboru přírodopis s využitím Bloomovy taxonomie. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 07. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/